addwish til DanDomain Webshop 8

Intelligent indhold vinder altid!

 
 
 


Addwish integration til DanDomain Webshop 8, simpelt og bekvemt via en App, der er udviklet af CYCLOP & CO.

Addwish optimere din shops salgskonvertering, gensalgs rate ved at vise bruger specifikt indhold på din webshop. Dette gøres ved at addwish via denne App integration, udlæser produktfeeds, registrerer adfærdsmønstre fra de besøgende samt de kunder der har foretaget en bestilling i shoppen, hvortil disse data analyseres via en avanceret algoritme i det anerkendte addwish software.

Formålet med denne dataindsamling er, at kunne vise såkaldt intelligent indhold på din webshop ift. anbefalede produkter, shoppens søgefelt, forladt kurv, nyhedsbreve etc.

 
 
 
 
 
Anbefalede produkter

Tailored onsite product recommendations

De fleste webshops viser statiske relateret produkter, hvor shoppens administrator selv, har udvalgt de produkter, de mener matcher til det enkelte varekort/produktvisning. Addwish går i stedet ind og personaliserer disse produkter, således der kun vises produkter, som har den størst mulige interesse og relevans ift. den specifikke besøgende. Dette måles ud fra et hav af faktorer som b.la. mest sete produkter, mest søgte produkter, mest købte produkter, men også den besøgendes specifikke præferencer - så altså baseret på den enkelte.

Forbedre salgskonverteringen med helt op til 20 %, samt øger ordreværdien afhængigt af dit varesortiment.

Anbefalede produkter fra addwish
Instant Search via addwish
Intelligent søgefelt

Personalised and intelligent Search

Addwish appen forvandler også shoppens søgefelt til et intelligent søgefelt, hvor sortering af søgeresultater, udvælgelse af produkter, alt sammen eksekveres igennem addwish algoritmen, således søgeresultat giver den højst mulige CTR (click through rate) samt salgskonvertering.

 
 
 
 
 
Personificeret nyhedsbreve

Tailored newsletter product recommendations

Addwish appen giver også mulighed for at bruge samme funktionalitet i dine nyhedsbreve, således at indholdet heri, tilpasses automatisk til modtageren af nyhedsbrevet.

Der er beviseligt højere CTR når du målretter dit indhold af dit nyhedsbrev til det læseren har interesse for. Eksempelvis at vise populært indhold fra den kategori på din webshop som modtageren mest browser eller køber produkter fra.

Skræddersyet nyhedsbreve via addwish
Forladt kurv

Abandoned cart

Med addwish aktivt på dit site, er grundstenen lagt for at benytte addwish abandoned cart funktion. Med denne kan du helt automatisk sikre dig at dine kunder, bliver kontaktet med dit skræddersyede budskab for at vinde kunderne tilbage til din webshop.

Sammen med abandoned cart mailen, vil der også være mulighed for at promoverer opsalgs produkter for det som kunden har forladt i sin kurv.
Kontakt addwish for at høre mere om hvordan de kan opsætte din abandoned cart mail så den er fuldstændig tilpasset dine behov.

 
 
 
 
 
Ønskelisten

Wishlist by addwish

Det addwish nok er mest kendt for, er deres ønskeliste funktion. Denne anvendes af mere end 1.200 webshops og over en kvart million danskere har oprettet deres ønskeliste hos addwish.

Ud over at denne integration giver muligheden for at benytte addwish på din webshop, så vil alle dine produkter også blive promoveret i ønskeliste universet på addwish.com

Addwish er Danmarks største ønskeliste
Pris notifikation via addwish
Pris notifikation pr. e-mail

Price drop notifications

Addwish sender en e-mail til brugeren, når en given vare kommer på tilbud, som brugeren har valgt at lade sig notificere omkring. E-mail indeholder et link tilbage til varen, således kunden nemt og bekvemt kan foretage købet i jeres webshop.

Løsningen kan være yderst effektiv, da den værdien af jeres organiske, såvel som betalte trafik til webshoppen. Bemærk, at der udelukkende sendes mails til de brugere som aktivt har ønsket at blive kontaktet, når varens pris nedsættes.

 
 
 
 
 
icon-addwish-logo

Danmarks største ønskeliste

 
 

Addwish er markedsledende i Skandinavien og har Danmarks største ønskeliste, der med sine mere end 1.200 webshops på systemet, når bredt ud. Virksomheden blev grundlagt i 2013 og i dag håndterer de pr. måned over en kvart milliard såkaldte impressions, hvilket bl.a. indbefatter visning anbefalede produkter, search, ønskeliste osv. på tværs af deres samlede kunde portefølje.

Addwish er ikke bare et værktøj, men en dynamisk løsning, der via en tilpasset og indholdsrelevant opsætning, optimerer salgstallene i webshoppen.

Løsningen for kunden er altid i fokus

Da vi i addwish besluttede at satse på DanDomain platformen som en strategisk mulighed, besluttede vi samtidig at finde de bedst mulige samarbejdspartnere i DanDomain sammenhæng. Valget faldt naturligt på CYCLOP og CO, da vi altid har oplevet kompetente og seriøse shop implementeringer fra Charlie og hans hold.

Løsningen for kunden er altid i fokus og vi deler denne tilgang til vores kunder med CYCLOP og CO.

Vi syntes at den første version af addwish app'en er kommet rigtig godt fra start og vi gælder os til at udvide samarbejdet yderligere i fremtiden.

 

Kasper Refskou Jensen

Kasper Refskou Jensen
CTO, Founder of addwish